Može li korisnik sam očitati vodomjer?
Korisnik može očitati i dojaviti stanje na vodomjeru svaki mjesec od 28. u tekućem mjesecu do 3. u idućem mjesecu.
Na koji se način regulira pretplata potrošnje vode?
Kada je u pitanju preplata, korisnik usluge može navedeni iznos računa umanjiti za preplatu i razliku platiti (ako je preplata manja od ispostavljenog računa) ili zatražiti povrat preplate.
Kako se vrše promjene naziva korisnika uvjetovane promjenom vlasništva ili najma?
Ukoliko se radi o potrošaču s vlastitim vodomjerom potrebno je dostaviti zahtjev, potpisan od strane potrošača i na njemu naznačiti kontakt broj telefona. Zahtjevu se obavezno prilaže kopija dokumentacije temeljem koje je vidljiva promjena (kupoprodajni ugovor, darovni ugovor, rješenje o nasljeđivanju ili dr.).
Što poduzeti prilikom primitka Opomene pred isključenje kako ne bi došlo do isključenja iz vodoopskrbne mreže?
Potrebno je iznos iz opomene podmiriti u iznosu i sa pozivom na broj kako je naznačeno u opomeni, u protivnom će isporučitelj korisnika isključiti iz vodoopskrbne mreže i inicirati ovršni postupak.
Kako reklamirati račun?
Korisnici mogu pisani prigovor uputiti izravno u poslovnim prostorijama KOMUNALIJE d.o.o., Čazma, svaki radni dan u vremenu od 07,00-15,00 sati, a subotom u vremenu od 07,00-13,00 sati, putem pošte na adresu KOMUNALIJE d.o.o., Čazma, Sv. Andrije 14, 43240 Čazma, putem telefaksa na broj 043 772-091 ili putem elektroničke pošte na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..